Aika tuntuu kuluvan niin nopiaa ettei muista edes kirjotella mitään! Tänään ostin lontooseen junaliput. Mennään kaverin kans sinne ennen joulua, varattiin majotus viime vkl. joulukuun alussa on myös päivän retki oxfordiin. käyään kahtomasa toisen kaverin kans yliopistoja ;)

Nyt oon tutkinu paljo rullaluistelua, tarkemmin roller derbyä. kahtoin yhen kivan elokuvan, mistä lähti innostus. Tai no siis, oon kahtonu sen nyt kolmasti, eikä vieläkään kyllästytä :) Yleensä en vihti kahtoa kuin kerran elokuvan ja sitten pitkän tauon jälkeen uuestaan. Mut jos lehva liittyy tanssiis tai uuteen kiinnostavaan juttuun, niin siihen ei kyllästy :) Mä tutkin asiaa paljon!

Nyt on omathenkilökohtaset asiat suht hyvin, aika rauhallinen sielu nyt :) Toivon vaan ettei oo tyyntä myrskyn edellä!

Hyvä mieli tullut, kun oon monasti kirjotellu kaverin kans, jonka oon tavannu vain kerran. Piristää mun päiviä, kun saa antaa vaan ajatusten lentää ja olla keveänä. Ja tänään raapastiin vähä syvemmältäki. Mut tulee hyvä mieli. Sillaa riippumaton. kun ei kuitenkaan tunne toista kunnolla, tietty välimatka. Pidän tästä!

Ja paljon olen pohtinut kuinka kauan täällä tulee oltua. pääsiäiseen vai heinäkuuhun? Aiemmin olin varma että niin pitkään kuin mahollista, mutta nytkun ystävän kanssa menee lämpimästi niin houkuttaa erilailla olla lyhyempään. Mutta toisaalta en saa antaa liikaa vaikuttaa tämän mun elämään. Munhan mun elämää pitää määrätä ja antaa suntaa, ei toisten. hmm. mietin vain.